Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa „Dążność” w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Bohaterów Modlina 28 zaprasza do składania ofert na:
Zadanie nr 1
Remont instalacji elektrycznej w klatkach schodowych (4 szt.) i piwnicach budynku przy ul. Woj. Polskiego 27 w Nowym Dworze Mazowieckim.
Zadanie nr 2
Remont instalacji elektrycznej w klatkach schodowych (7 szt.) i piwnicach budynku przy ul. Okulickiego 3 w Nowym Dworze Mazowieckim.
Zadanie nr 3
Remont instalacji elektrycznej w klatkach schodowych (6 szt.) i piwnicach budynku przy ul. Okulickiego 4 w Nowym Dworze Mazowieckim.
Zadanie nr 4
Remont instalacji elektrycznej w klatkach schodowych (1 szt.) i piwnicach budynku przy ul. Tylna 16 w Zakroczymiu
Zadanie nr 5
Wymiana opraw oświetleniowych w korytarzach piwnicznych, boksach, węźle CO w budynkach przy ul. Bohaterów Modlina 20, 22, 24 w Nowym Dworze Mazowieckim.
Przed złożeniem ofert należy odebrać szczegółowe warunki dot. przygotowania i zakresu rzeczowego ofert w Dziale Inwestycji i Remontów pok. Nr 5 tel. 22 775-29-11 wew. 19 za kwotę 90,00 zł brutto.
Wadium dla w/w zadania wynosi:
- zadanie nr 1 wynosi: 13.000,00 zł
- zadanie nr 2 wynosi: 18.000,00 zł
- zadanie nr 3 wynosi: 16.000,00 zł
- zadanie nr 4 wynosi: 5.000,00 zł
- zadanie nr 5 wynosi: 5.000.00
należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Nowy Dworze Mazowieckim na rachunek nr 34 8011 0008 0000 0097 1254 0007 do dnia składania ofert.
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni w zamkniętych kopertach z adnotacją:
- zadanie nr 1 - remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Woj. Polskiego 27
- zadanie nr 2 - remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Okulickiego 3
- zadanie nr 3 - remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Okulickiego 4
- zadanie nr 4 - remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Tylna 16
- zadanie nr 5 - wymiana opraw oświetleniowych w budynkach przy ul. Bohaterów Modlina 20, 22, 24
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia może być przekazana pocztą e-mail po przesłaniu na adres info@smlw-daznosc.pl pisemnej prośby o przesłanie jej na wskazany adres wraz z potwierdzeniem dokonania wpłaty (kserokopia przelewu) w wysokości 90,00 zł brutto na w/w konto. Pełny tekst ogłoszenia wywieszony jest również na tablicach ogłoszeniowych w biurze i administracjach Spółdzielni.
Termin składania ofert upływa w dniu 07.01.2025 r. godz. 11:00.
Zastrzega się prawo unieważnienia wyboru oferenta bez podania przyczyny.